• 132649610

News

Tipu Candy

Lollipops

I lollipops sò dolci chì si mette un bastone.Allora a so forma s'assumiglia à un circhiu cù una linea attraversu.Di solitu in i paesi americani o europei, i lollipops fatti a manu sò culuriti brillanti è in forma di discu.Ma assai di i fabbricati sò più chjuchi è sferichi.

Cioccolata

I cioccolati sò forsi u più classicu è populari di tutti i dolci.Hè fattu da l'ingredienti cacao, latti è zuccheru.Veni in ogni tipu di forme è forme: blocchi, bars, boli, toffee, gelato, ecc. A raghjoni chì hè populari (in più di u so splendidu gustu dolce) hè a credenza chì manghjendu cioccolata, avete una sensazione di innamurà. (chì hè per quessa chì l'avemu ricevutu u ghjornu di San Valentinu !).

Chewing Gum

I chewing gums anu assai sapori: menta, fragole, calce, mirtilli, ecc. E novi senza zuccaru sò stati roaming in u mercatu in l'ultimi anni.Ancu i dentisti prupone chì a masticazione di gum senza zuccaru hè veramente bonu per i vostri denti, assai lochi publichi (in particulare i scoli) rifiutanu sempre i masticatori principarmenti perchè lascia assai disordine s'ellu ùn hè micca ghjittatu in u bin.

Bubble gum

I bubble gums sò assai simili à i chewing gums citati sopra: sò tramindui lollies chì tenete in bocca, ma ùn ingoite micca.Ma i bubble gums sò significativamente menu densi è sò generalmente in pezzi più grande.Questu hè cusì chì pudete fà bolle fora di elli.Sò assai divertenti à i partiti.

Jelly beans

Sò quelli fagioli culuriti, belli è dolci chì i zitelli amanu veramente.Spessu un culore diversu significaria un sapori sfarente.Cusì ci sò ogni tipu di scuperte chì pudete fà in un pacchettu di gelatina.

Categorii di caramelle: Candy duru pò esse divisu in caramelle, sandwich di caramelle duru, caramelle crema, caramelle gel, caramelle lucidatura, caramelle di gomma, caramelle è pasticchi di pressione inflatable è caramelle.Candy duru hè un zuccaru biancu, sciroppu di materiale basatu in amidu, gustu di un caramelu duru è fragile;Candy duru hè un sandwich di caramelle chì cuntene rotuli di caramelle duru;U zuccaru biancu sò caramelle crema, sciroppu di amido (o altre zuccaru), oliu è prudutti di latti principarmenti fatti di materiali, proteini micca sottu à 1,5% grassu micca menu di 3,0%, hà un sapori spiciali è caramelle di sapori Coke creamed;Gel Candy hè una cola comestible (o amido), u zuccaru biancu è u sciroppu di amido (zuccheru o altre) materiale principalmente fattu di tessitura suave di dolci;a superficia hè pulita caramelle Candy solidu luminoso;gum hè un zuccheru biancu (o un edulcorante) è u materiale plasticu pò esse fattu di materiali o soffiu dolci di masticazione;gonfiabile di zuccaru caramelle hè ind'è u caramelle bolla uniforme più fine;Candy pressatu dopu a granulazione, bonding, furmendu a suppressione di caramelle.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022